środa, 19 marca 2014

Psychodrama w Ostrołęce - free sample ;-)

Zapraszam na BEZPŁATNY warsztat dotyczący pracy psychodramą z młodzieżą. Dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów i wszystkich tych co z młodzieżą pracują i szukają nowej metody. Ale też dla tych, którzy chcieliby poznać trochę pschodramę, albo dowiedzieć się czegoś nowego o sobie.

Dlaczego psychodrama? Dlaczego bezpłatny?? Dlaczego w Ostrołęce???

Zacznę od trzeciego pytania. Mieszkam tu i pracuję już kilkanaście lat. Sam szkoliłem się zazwyczaj gdzieś w Polsce. A chciałbym pokazać, że nie trzeba jechać do stolicy, albo dalej żeby nauczyć się czegoś nowego, wartościowego i coś fajnego zrobić dla siebie. Mam nadzieję, że to początek wielu wartościowych działań jakie pojawią się w tym mieście. Jestem trochę wywrotowcem, trochę rewolucjonistą :-)

Dlaczego bezpłatny - potraktujcie to jak bezpłatną próbkę. Pracując w wielu miejscach często słyszałem dużo dobrych rzeczy na swój temat i temat tego jak pracuję z grupami, ale jak mówi Pismo - nikt nie jest prorokiem we własnym kraju. Zapisując się na warsztat nic nie tracisz, nic nie ryzykujesz poza własnym czasem. Ale mam nadzieję, że jak ja, zakochasz się w psychodramie i będziesz chcieć więcej ;-) Na to liczę, a właściwie jestem prawie pewien...

Dlaczego psychodrama? Bo niewiele jest technik, które dają takie możliwości, rozwoju, doświadczania, przeżywania. Kiedy spotkałem się z psychodramą po raz pierwszy to miało być małżeństwo z rozsądku - przygotowując się do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty miałem obowiązek odbyć 250 godzin własnej terapii. Pomyślałem psychodrama - to wyjdzie całkiem tanio, przy okazji nauczę się może czegoś nowego. Dwa w jednym. Przyjemne z pożytecznym. Bardzo szybko okazało się że wątek "zaliczenia" własnej terapii zszedł na plan dalszy, a na pierwszy plan wysunął się własny rozwój i czerpanie z techniki pełnymi garściami. Zakochałem się bez pamięci. A kiedy zacząłem wykorzystywać, najpierw nieśmiało małe kawałki, później większe i większe w mojej pracy za każdym razem myślałem WOW - TO DZIAŁA!!!

Mam nadzieję zarazić miłością do psychodramy wiele osób. Pierwsza szansa to 12 kwietnia 2014 - Warsztat z psychodramy w pracy z młodzieżą, Ostrołęka, Polska. Szczegóły niebawem na www.prcomitis.pl

Zapraszam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz